Conrado Navarro
8 Mar 2019

Conrado Navarro, Nortegas-eko buruzagi berria

• Alejandro Legarda, duela hilabete batzuk konpainiaren irteera beste aktibitate profesional batzuetan ekintzeko eskatu zuena, ordezkatuko du.
  • Buruzagi berria, Nature Investments Nortegas taldearen soziedade nagusiaren kontseilaria, Iberdrolan eman du bere gehiengo ibilbide profesionala.

Conrado Navarro gaurtik aurrera Nortegas-eko buruzagi berria izango da Alejandro Legardaren ordezkaria, urte amaieran konpainiaren irteera eskatu zuena gainontzeko bazkideei beste aktibitate profesional batzuetan ekintzeko.

Nortegas-eko buruzagi berria Meategi Ingeniaria da, energia eta erragainen berezitasunean, bai eta IESE-ko MBA-PDD.

Conrado Navarrok bere gehiengo ibilbide profesionala Iberdrolan eman du, eta sektore energetikoan batez ere gasaren sektorean esperientzia zabala dauka.

Bere ibilbide profesionalaren zehar konpainia elektrikoan kargu ardura desberdinak eraman ditu, 2001.ean Gas Zuzendaria bai eta Iberdrolako Zuzendari Komitearen Kide izendatua alegia. Aldi horretan, konpainiaren gas aktibitate arduradun nagusi bezela, Bilboko Regasifikazio (Bilbao Bizkaia Gas) Plantaren Kontseilari eta buruzagi izan zen, eta Saguntoko Regasifikazio Plantaren eta Medgaz urpeko gasoduktoen administrazio kontseiluan parte hartu zuen. 2017.ko abuztu-arte Instituzio Harremanen Zuzendaria izan zen.

Sektorearen beste aktibitateei dagokionez, Energia Nazio Batzordearen Hidrokarburo Aholkulari Kontseiluaren kide izan da, Energiaren Munduko Kontseiluaren Espainiako Komitearen presidenteordea, CEOE-aren Zuzendarien Batzorkidea, Espainiako Energiaren Taldearen kidea eta hainbat energiari buruzko nazio eta nazioarteko foroetan parte hartu du.

Gaur egun Nature Investments Nortegas taldearen soziedade nagusiaren kontseilaria da.

Beste aldetik, Alejandro Legardak Nortegas-eko presidentzia uzten du multinazionala zen enpresa baten trantsizioa enpresa independente bat bihurtzeko egin eta gero, azkeneko urtean zehar ere zuzendari nagusi gisa ibili ondoren.

Legardak duela hilabete batzuk konpainiaren gaionontzeko kideei bere kargua uztea eskatu zuen bere ibilbide profesionala beste alderdi batzuetara eramateko.

Nortegas

Nortegas Espainiako gas merkatuaren bigarren banatzailerik garrantzitsuena da. Gaur egun, miloi bat bezero baino gehiago ditu bai gas naturala eta GLP-a banatuz 8.141 kilometro dituen sare bat erabiliz, hiru erkidego desberdinetan: Euskal Herria, Kantabria eta Asturias. Nortegas-ek 250 profesionalez osaturik dagoen lan talde bat dauka eta bere egoitza korporatiboa Bilbon dago.